? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

2011年10月16日星期日

17.10.2011


以前爱的太天真,才被伤害。

我只想用淡淡的微笑去面对所有人。

因为我现在真的好幸福=]

我遇到了对我很好的男人。

原以为一开始的爱,只是空虚而爱。

现在,我才发现原来不是。

而是。。我真的爱上了

我知道这一路上走来

一定被很多人用异样的眼光来看待我们

我也明白,一定会有人闲言闲语

毕竟我们的年龄相差一年

我很清楚以后的路会很辛苦

但,

我可以撑到最后。

以前常用微笑遮掩自己内心的痛苦

现在,

已不再需要遮掩。


0 评论: