? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

2011年6月15日星期三

16.06.2011



我只是个我。

我没有目标,为别人而活

而不是为自己而活。

我还怕孤单更害怕寂寞

如果我有个可以诉苦的对象

我不需要那么痛苦

我不需要伪装成自己很快乐

看见别人幸福

我妒忌。

看见别人甜蜜

我羡慕。

我可以有的,我却得不到

我的感受,没人理解。

眼泪就算让我流干了

事实还是不会改变。

1 评论:

JuSTiN 说...

sure u can ~