? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

2011年4月24日星期日

25.04.2011

我可以很快乐,但我放弃了快乐

追寻着幸福。

也许幸福离我很远

可是我知道,只要我一直想前进

总有一天,幸福会属于我。

我看不见未来

我不清楚未来会是怎样的

但,我活着的一天,我就会珍惜身边的人,事,物

我犹豫的,你猜不透。

我想要的,你不知道。

我在乎的,你不明白。

我所爱的,你不了解。

我想做个完美的女人

但,我就算完美了

永远都欠缺一样东西。

把心分一半给我,让我知道你想些什么。

0 评论: