? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

2011年4月19日星期二

20.04.2011

凌晨一点了,别人正在睡觉的时间

我却在闷闷不乐的玩电脑

其实今天有点不开心

但,事情过了也罢。

心已经开始累了

明明过的不开心,但要伪装得很开心。

明明已经累了,却要伪装得很精神。

我想要的,虽然不能成真

但我会等待..

我也依然在等待。

在我脸上的微笑,只是个虚伪表情

我脸上的妆,也只是个‘装’

我是个平凡人

只想过平凡生活。

我依然在等待。

0 评论: