? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

2011年4月19日星期二

19.04.2011

倒数半小时,就是我和他在一起一年四个月的日子

^^好不容易熬过来了

虽然时间不算很长

但也经历了很多事情

也吵了很多次架

但,日子总是要过

吵架只是一段恋情的考验

我经历的起,我会控制自己的脾气

一年已经过去了,我期待第二年第三年的到来

为我的爱加油,也为自己打气

^^我会是最快乐最幸福的女人。

0 评论: