? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

2011年2月16日星期三

17.02.2011


哇哈哈~最近认识了一个傻百老 MyEm0.Com

名叫小K,他不止傻百,还是我的好搭档
MyEm0.Com

嘻嘻~他叫三姑,而我就叫六婆
没办法==MyEm0.Com

因为我们太三八了
MyEm0.Com

什么话题都可以聊到天翻地覆
MyEm0.Com

唉,哈哈~他为人很不错的说
MyEm0.Com

可以说,终于找到一个跟我一样很罗嗦的人
MyEm0.Com

哈哈~不过他已经进入了我的黑名单
MyEm0.Com

因为!!他犯下欺骗的罪名!!永不超生!!MyEm0.Com

三姑!!记得我的PIZZA!! MyEm0.Com

不然,你不会再进黑名单
MyEm0.Com

而是把你打下18层地狱!! 知道了没有!三姑!MyEm0.Com


0 评论: