? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

2011年1月22日星期六

22.1.2010




今天很累啊...

一整天弄BLOG....

不TAHAN那个希...

哈哈
新的一天了,我也该想通了

我一向来我行我素...


我会好好照顾自己,我发誓...


不管怎样,都会坚持到底。


我会遇到更好的
18岁了,也该学习长大了

做事也不可以那么草率潦倒

新年后,我会努力做工^^


加油了=)



2 评论:

fengshuicentral 说...

相信自己! 加油!

希少爺 说...

又不tahan我==
不要一直學我你~
38 /.\